„S TÝM SI NELÁM HLAVU“. Home Credit predstavuje Homieho a spúšťa…

„S TÝM SI NELÁM HLAVU“. Home Credit predstavuje Homieho a spúšťa novú televíznu kampaň

11. 10. 2024

Spoločnosť Home Credit prichádza so svojou novou jesennou televíznou kampaňou, ktorá zároveň uvádza novovytvorený dlhodobý komunikačný koncept s názvom „S tým si nelám hlavu“. Predstavuje v nej zároveň pomocníka vo svete financií – maskota Homieho. Kampaň bude nasadená na Slovensku, ako aj v Českej republike. Na slovenskom trhu budú spoty vysielať televízne stanice Markíza Group a v susednom Česku ich budú prezentovať kanály Nova Group, Prima Group a Atmedia. Kampaň sa postupne rozšíri aj do digitálneho a offline prostredia. Za týmto aktuálnym komunikačným konceptom stoja tímy spoločností Werk Camp a Parlay Shop.


Hlavnými postavami spotov sú opäť klienti Home Creditu, ktorí v najnovších príbehoch získavajú nového sprievodcu – postavu menom Homie. Tento abstraktný maskot s veľkou bielou sférickou hlavou a roztomilou tvárou sa stáva priateľom a pomocníkom hrdinov kampane. „Homie je jednoducho symbolom ľahkosti a optimizmu vo svete financií,“ vysvetľuje Jan Vašíček z marketingového oddelenia Home Creditu. „Prostredníctvom neho chceme ukázať, že správa financií s Home Creditom môže byť jednoduchá a zábavná.“

Nový komunikačný koncept vznikol v spolupráci s kreatívnou agentúrou Werk Camp a produkčnou spoločnosťou Parlay Shop. Tri pilotné spoty boli natočené v rôznych dĺžkach - 30, 15 a 6 sekúnd, a sú adaptované ako pre slovenský, tak aj pre český trh. Okrem televízie bude kampaň rozšírená aj do digitálneho prostredia a offline komunikácie.

Prvá fáza kampane sa zameriava na vlajkový produkt Home Creditu, a to Flexibilnú pôžičku, ktorá vyniká možnosťou prispôsobiť splátky aktuálnym potrebám zákazníkov. Kampaň cieli nielen na bežných spotrebiteľov, ale aj na živnostníkov a po novom aj na firmy.

„V dnešnej dobe je flexibilita kľúčová, a to nielen pre podnikateľov. Našim cieľom je ponúknuť všetkým zákazníkom produkt, ktorý sa prispôsobí ich aktuálnej životnej situácii – s rýchlym online vybavením a možnosťou flexibilného splácania,“
dodáva Milan Cáder, riaditeľ divízie Produkty a marketing Home Creditu.

Televízna kampaň bude prebiehať vo viacerých fázach, pričom prvá časť bude nasadená počas hlavnej sezóny v októbri a potrvá až do konca roku 2024.

Odkaz na nové spoty:
https://youtu.be/JC8Ph5BhAAI
https://youtu.be/Y8hUUq1rQTQ
https://youtu.be/Cy_56F6XdOg
https://youtu.be/ZkqvLS870Bg
https://youtu.be/LOkVMNKxhLU
https://youtu.be/MS2GvG9ughc


Kontakt pre novinárov:

Kateřina Dobešová

tisková mluvčí Home Credit ČR a SR

Tel.: + 420 736 473 813

E-mail: katerina.dobesova@homecredit.cz

Poznámka pre editorov:


Spoločnosť Home Credit a. s.
bola založená v roku 1997 a dnes je súčasťou globálnej fintech skupiny, ktorá vo svojom odvetví patrí k najväčším na svete. Home Credit pomáha ľuďom nielen pri nákupoch na splátky priamo v obchodoch a na internete, ale ponúka aj hotovostné úvery a úvery na autá, konsolidáciu existujúcich pôžičiek či kreditné karty. Na Slovensku poskytol Home Credit Slovakia, a.s. v roku 2023 úvery v celkovej výške 274,6 miliónov eur. Viac na www.homecredit.sk

Skupina PPF pôsobí v Európe, Ázii a Severnej Amerike. Investuje do rôznych odvetví - od telekomunikácií a médií, cez finančné služby, elektronický obchod, biotechnológie, až po nehnuteľnosti a mobilitu. Skupina má aktíva v hodnote viac ako 43 miliónov eur a celosvetovo zamestnáva 55 000 ľudí (k 31. 12. 2023).