Spoločnosť Home Credit prichádza so svojou novou jesennou televíznou kampaňou, ktorá zároveň uvádza novovytvorený dlhodobý komunikačný koncept s názvom „S tým si nelám hlavu“. Predstavuje v nej zároveň pomocníka vo svete financií – maskota Homieho. Kampaň bude nasadená na Slovensku, ako aj v Českej republike. Na slovenskom trhu budú spoty vysielať televízne stanice Markíza Group a v susednom Česku ich budú prezentovať kanály Nova Group, Prima Group a Atmedia. Kampaň sa postupne rozšíri aj do digitálneho a offline prostredia. Za týmto aktuálnym komunikačným konceptom stoja tímy spoločností Werk Camp a Parlay Shop.
Hlavnými postavami spotov sú opäť klienti Home Creditu, ktorí v najnovších príbehoch získavajú nového sprievodcu – postavu menom Homie. Tento abstraktný maskot s veľkou bielou sférickou hlavou a roztomilou tvárou sa stáva priateľom a pomocníkom hrdinov kampane. „Homie je jednoducho symbolom ľahkosti a optimizmu vo svete financií,“ vysvetľuje Jan Vašíček z marketingového oddelenia Home Creditu. „Prostredníctvom neho chceme ukázať, že správa financií s Home Creditom môže byť jednoduchá a zábavná.“Nový komunikačný koncept vznikol v spolupráci s kreatívnou agentúrou Werk Camp a produkčnou spoločnosťou Parlay Shop. Tri pilotné spoty boli natočené v rôznych dĺžkach - 30, 15 a 6 sekúnd, a sú adaptované ako pre slovenský, tak aj pre český trh. Okrem televízie bude kampaň rozšírená aj do digitálneho prostredia a offline komunikácie.
Prvá fáza kampane sa zameriava na vlajkový produkt Home Creditu, a to Flexibilnú pôžičku, ktorá vyniká možnosťou prispôsobiť splátky aktuálnym potrebám zákazníkov. Kampaň cieli nielen na bežných spotrebiteľov, ale aj na živnostníkov a po novom aj na firmy.„V dnešnej dobe je flexibilita kľúčová, a to nielen pre podnikateľov. Našim cieľom je ponúknuť všetkým zákazníkom produkt, ktorý sa prispôsobí ich aktuálnej životnej situácii – s rýchlym online vybavením a možnosťou flexibilného splácania,“ dodáva Milan Cáder, riaditeľ divízie Produkty a marketing Home Creditu.Televízna kampaň bude prebiehať vo viacerých fázach, pričom prvá časť bude nasadená počas hlavnej sezóny v októbri a potrvá až do konca roku 2024.Odkaz na nové spoty: https://youtu.be/JC8Ph5BhAAIhttps://youtu.be/Y8hUUq1rQTQhttps://youtu.be/Cy_56F6XdOghttps://youtu.be/ZkqvLS870Bghttps://youtu.be/LOkVMNKxhLUhttps://youtu.be/MS2GvG9ughc
Kontakt pre novinárov: Kateřina Dobešová
tisková mluvčí Home Credit ČR a SR
Tel.: + 420 736 473 813
E-mail: katerina.dobesova@homecredit.czPoznámka pre editorov:Spoločnosť Home Credit a. s. bola založená v roku 1997 a dnes je súčasťou globálnej fintech skupiny, ktorá vo svojom odvetví patrí k najväčším na svete. Home Credit pomáha ľuďom nielen pri nákupoch na splátky priamo v obchodoch a na internete, ale ponúka aj hotovostné úvery a úvery na autá, konsolidáciu existujúcich pôžičiek či kreditné karty. Na Slovensku poskytol Home Credit Slovakia, a.s. v roku 2023 úvery v celkovej výške 274,6 miliónov eur. Viac na www.homecredit.sk
Skupina PPF pôsobí v Európe, Ázii a Severnej Amerike. Investuje do rôznych odvetví - od telekomunikácií a médií, cez finančné služby, elektronický obchod, biotechnológie, až po nehnuteľnosti a mobilitu. Skupina má aktíva v hodnote viac ako 43 miliónov eur a celosvetovo zamestnáva 55 000 ľudí (k 31. 12. 2023).