Poradňa - najčastejšie otázky • Home Credit Slovakia a.s. • Home…

Poradňa

Najčastejšie otázky klientov.

1906 poradna 1944x1356px 018843a1 78697f33dde3ef75606735937b8b0476

Stručné návody a odpovede na vaše otázky:


Registrácia do mobilnej aplikácie Home Credit

Všetko zvládnete do 5 minút. Stačí vám na to občiansky preukaz a inteligentný telefón. Pustite si video s registráciou krok za krokom.

Ako zistím, či mám zaplatenú splátku?

Informáciu nájdete na prvej stránke po prihlásení do mobilnej aplikácie. Pozrite sa na podrobnejší návod.

Kde nájdem mesačný výpis?

V mobilnej aplikácii prejdete do detailu karty, kliknete v menu na 3 bodky a vyberiete výpisy. Pozrite sa na návod.

Kedy a kam mám poslať splátku?

Potrebné údaje i termín nájdete v mobilnej aplikácii na stránke produktu. Neviete si rady? Pozrite sa na podrobný návod.

Ako využiť bezúročné obdobie?

V mobilnej aplikácii prejdite na detail karty, stlačte „AKO NA TO“ a zaplaťte splátku podľa zobrazených údajov. Zistite viac.

Kde nájdem splátkový kalendár?

V mobilnej aplikácii prejdite na detail nákupu na splátky a stlačte „STIAHNUŤ“. Pozrite sa na podrobný návod.

Čo znamenajú položky na výpise?

Na výpise si všímajte hlavne výšku splátky a termín splatnosti. Zoznámte sa s najdôležitejšími pojmami.

Ako si aktivujem novú kartu?

Kartu si aktivujete v našej mobilnej aplikácii v detaile zmluvy. Stačí kliknúť na kartu. Prezrite si podrobný návod.

Ako môžem zablokovať kartu?

Kartu si zablokujete v našej mobilnej aplikácii. V detaile karty prepnite vypínač na riadku Blokácia karty a je to. Pozrite sa na návod.

Ako potvrdím platbu kartou na internete?

Najjednoduchšie a najbezpečnejšie je potvrdzovanie platieb v našej mobilnej aplikácii. Pozrite sa na podrobnejší návod.

Ako si nahrám kartu do Peňaženky Google alebo Peňaženky Apple?

V našej mobilnej aplikácii kliknete na detail zmluvy, dole v menu vyberiete záložku karta a kliknete na tlačidlo Pridať do Peňaženky. Zistite viac.

Ako si aktivujem novú kartu?

V aplikácii kliknite na výzvu na aktiváciu, stlačte tlačidlo, potvrďte heslom a je to. Zistite viac.

Ako si rozložím nákup do splátok?

V našej mobilnej aplikácii kliknete na históriu platieb a nákup od 100 € si môžete rozložiť do splátok. Musíte to stihnúť v mesiaci, keď sa platba zaúčtuje. Pozrite sa, ako na to.

Ako si prevediem peniaze na bankový účet

V aplikácii prejdete na detail produktu, stlačíte tlačidlo a zadáte sumu a údaje o účte. Pozrite sa na návod.

Plaťte bezpečne a nenaleťte podvodníkom

Pozrite sa na 10 praktických tipov, ktoré vám pomôžu s bezpečným platením.

Zobraziť tipy