Ombudsman klientovHome Credit
Spokojnosť našich zákazníkov je u nás na prvom mieste.
Činnost ombudsmana
Dohliada na dodržiavanie Zásad Home Creditu.
Pomáha klientom v ťažkých životných situáciách.
Ako kontaktovať ombudsmana
E-mailem: miroslav.zborovsky@homecredit.cz
Komu už ombudsman pomohol
Odkladáme splátky potrebným
Koronavírus mnohým obrátil život „hore nohami“, mnohí prišli o prácu, o finančné prostriedky, ktoré sú potrebné pre každodenný život. Týchto ľudí netrápilo, že sú zatvorené reštaurácie, fitness centrá, ale trápilo ich, že nemajú z čoho nakúpiť, zaplatiť náklady na bývanie a svoju pôžičku.
Koronavírus mnohým obrátil život „hore nohami“, mnohí prišli o prácu, o finančné prostriedky, ktoré sú potrebné pre každodenný život. Týchto ľudí netrápilo, že sú zatvorené reštaurácie, fitness centrá, ale trápilo ich, že nemajú z čoho nakúpiť, zaplatiť náklady na bývanie a svoju pôžičku. Napriek tomu, že bol stanovený Zákon o odklade splátok z dôvodu zmiernenia negatívnych následkov pandémie, nie na všetky typy pôžičiek sa tento Zákon vzťahoval. Preto ombudsman so svojím tímom pripravil a zrealizoval projekt pomoci v súvislosti s odkladom splátok. Mnohé pôžičky boli riešené individuálne a mnohým klientom sme vyšli v ústrety s odkladom práve pri Zmluvách, na ktoré Zákon „nemyslel“.
Vo výnimočných prípadoch odpúšťame úroky
Vyšli sme v ústrety pánovi Kovářovi, ktorý žiadal o pomoc, pretože je dôchodca, a aj napriek tomu, že má cukrovku, stará sa o dcéru s vážnym vrodeným ochorením. Pôžičku si od Home Creditu vzali na úpravu bývania, aby dcéra mohla využívať vybavenie domácnosti aj samostatne.
Vyšli sme v ústrety pánovi Kovářovi, ktorý žiadal o pomoc, pretože je dôchodca, a aj napriek tomu, že má cukrovku, stará sa o dcéru s vážnym vrodeným ochorením. Pôžičku si od Home Creditu vzali na úpravu bývania, aby dcéra mohla využívať vybavenie domácnosti aj samostatne. Pánovi Kovářovi sme sa rozhodli najprv odpustiť úroky na prvej zmluve a znížiť úrokovú sadzbu na druhej zmluve, ktorú u nás mal. Nakoniec sme všetko prehodnotili a odpustili úroky aj na druhej zmluve. Zostanú mu tak aj po zaplatení nájomného, liekov a splátok peniaze na najpotrebnejšie veci. Vážime si ľudí s veľkým srdcom, ako je pán Kovář. Aj napriek svojej chorobe sa neváha starať o dcéru a zlepšovať jej životnú úroveň.
Miroslav Zborovský
V Home Creditu začínal v roku 1999 ako radový operátor. Dnes je súčasťou vedenia spoločnosti a členom dozornej rady. Posledných dvanásť rokov je Mirkovým poslaním kontakt so zákazníkmi. Snaží sa urobiť všetko pre to, aby sa k nám zákazníci radi vracali. V súčasnej dobe je zodpovedný za chod oddelenia Zákazníckej spokojnosti a je ombudsmanom klientov Home Creditu.