Bezpečné platenie • Home Credit Slovakia, a.s.

Nakupujte na internete jednoducho, rýchlo a bezpečne.
S našou mobilnou aplikáciou potvrdíte online platbu kartou na pár kliknutí.

Výhody potvrdzovania platieb v aplikácii

Všetko vybavíte rýchlo a bez opisovania SMS kódu.

Prístup do aplikácie je dokonale zabezpečený.

Ako to funguje?

  • 1. Kliknete na oznámenie v telefóne.

    Potom sa prihlásite do aplikácie kódom, odtlačkom prsta alebo rozpoznaním tváre.

  • 2. Skontrolujete údaje o platbe.

    Pokiaľ je všetko v poriadku, kliknete na tlačidlo „Potvrdiť“.

  • 3. Potvrdíte transakciu.

    Platbu potvrdíte rovnakým spôsobom, ktorým sa prihlasujete do aplikácie.

  • 4. A máte hotovo!

    O chvíľku vám platbu potvrdí aj predajca.

  • DÔLEŽITÉ!

    Aby všetko fungovalo, ako má, je nutné v nastavení aplikácie povoliť zasielanie oznámení.

Stiahnite si našu mobilnú aplikáciu.

qr kód

V prípade, že našu aplikáciu nemáte alebo ju nebudete môcť použiť, bude nutné platbu potvrdiť SMS kódom a taktiež trvalým šesťmiestnym kódom ePIN.

Tento kód posielame SMS správou deň po aktivácii novej karty a je potrebné si ho dôkladne zapamätať.

Od 1. 1. 2025 potvrdíte online nákupy už len v našej mobilnej aplikácii. Potvrdenie transakcie pomocou SMS kódu a ePINu už nebude možné.

Najčastejšie otázky

Čo je ePIN?

ePIN je šesťmiestny kód, ktorý sa používa na potvrdzovanie platieb na internete. Ak si nechcete pamätať ďalší kód, môžete platby jednoducho potvrdzovať pomocou našej mobilnej aplikácie, ktorú si stiahnete v Google Play alebo App Store.

Kedy potrebujem ePIN?

Každú platbu kartou na internete je potrebné potvrdiť v dvoch krokoch. Najprv zadaním unikátneho ePINu a následne opísaním kódu, ktorý vám príde v SMS správe. Ak si nechcete pamätať ďalší kód, môžete platby jednoducho potvrdzovať pomocou našej mobilnej aplikácie, ktorú stiahnete v Google Play alebo App Store.

Musím ePIN používať?

Ak sa chcete vyhnúť používaniu ePINu, najjednoduchší a najbezpečnejší spôsob, ako potvrdzovať internetové transakcie, je v našej mobilnej aplikácii. Stačí si ju nainštalovať, prihlásiť sa a povoliť zasielanie oznámení. Transakciu na internete po prihlásení len potvrdíte, takže nemusíte zdĺhavo opisovať SMS kódy a ani si pamätať svoj ePIN.

Kde ePIN nájdem?

ePIN posíláme SMS správou na váš mobilný telefón nasledujúci deň po aktivácii karty.

Čo keď ePIN zabudnem?

Ak zabudnete ePIN, kontaktujte našu klientskú linku. Opätovné zaslanie ePINu je zadarmo.

Žiadosť o potvrdenie platby neprišla. Čím to môže byť?

Potvrdenie online platby funguje u obchodníkov, ktorí podporujú službu 3D Secure a majú sídlo v EÚ. Ak sa sídlo obchodníka nachádza mimo EÚ, platba kartou prebehne bez nutnosti potvrdzovať ju týmto spôsobom.

V prípade potreby volajte na telefónne číslo:

509 hc logo 4ec2e82d 93af60611bf9ad0e6c18c5539ce8020d

Home Credit Slovakia, a.s.

0850 850 445